(Campagne) Het perfecte cadeau
Hoe geef je het perfecte cadeau, zonder het de ontvanger eerst te vragen? Een Israelisch warenhuis stelde consumenten hiervoor een call…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het warenhuis Hamashbir Lazarchan bedacht de campagne Present Simple, waarin consumenten de contactgegevens van hun partner moesten doorgeven. Vervolgens belde het warenhuis de partner op onder het mom van een enquete. Nadat de partner had aangegeven wat hij of zij cadeau zou willen krijgen, ontving de consument de benodigde informatie, en een kortingsbon voor dat specifieke product.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In totaal werden er 107.856 telefoontjes gepleegd, die resulteerden in 2572 'perfecte' cadeautjes.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBedacht door McCann Israel.
Bron: Adrants
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid