Burger King breekt met lead agency
Burger King en 'lead agency' Crispin Porter & Bogusky gaan na meer dan zeven jaar uit elkaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is een gevolg van de veranderingen op de marketingafdeling van de fastfoodketen. In februari werd bekend dat de wereldwijde marketingbaas Natalia Franco al na negen maanden weer vertrok bij Burger King. Haar voorganger Russ Klein was in november vertrokken.
In een statement zegt Burger King dat 'na een enorm succesvolle samenwerking met zeer innovatieve en creatieve campagnes' beide partijen hebben besloten uit elkaar te gaan. Het is nog niet bekend wat het effect is van het vertrek van Burger King bij Crispin Porter & Bogusky op de samenwerking met andere bureaus, zoals Wunderman en Edelman.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bron: Adage.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid