
Daarnaast is Maurice Hartog van Joffi Advies & Productie benoemd als nieuw bestuurslid van IDEA en werd Jan-Franco Adamo van All Season Sports herverkozen als bestuurslid.
Tijdens de Algemene ledenvergadering van IDEA op 1 december jl. in het Hilton te Rotterdam verkozen de aanwezige leden unaniem Bram Nauta als nieuwe voorzitter. In zijn toelichting op het IDEA-jaarplan 2004 gaf Nauta aan dat de sleutelwoorden voor IDEA voor het komende jaar 'Zichbaar' en 'Duidelijk' zijn. Geheel in nieuwe stijl ging hij een ‘functioneringsgesprek’ aan met de leden.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftDe nadruk in 2004 komt nog meer dan voorheen te liggen op de verdere profilering van de branchevereniging. De naamsbekendheid binnen de branche is weliswaar groot, maar buiten de branche kan dat beter. Hiervoor is een nieuw communicatieplan gemaakt waarbinnen een ledenboek en de verbetering van www.ideanline.nl de speerpunten vormen.
IDEA - voluit Independent Dutch Eventmarketing Association - heeft circa 50 leden die gezamenlijk een omzet vertegenwoordigen van circa €160 miljoen Euro. Branchevereniging IDEA behartigt de belangen van eventmarketingbureaus en wil het vak naar een hoger niveau tillen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee