Boekenweek
Een perfecte aanleiding om iets te doen. Iets online. Iets geks. En dan ook meer dan een website met wat informatie her en der. Dat is niet gelukt. De site van de boekenweek van 2007 is saai en nodigt tot niets uit.
Niet tot lezen, niet tot kopen, niet om meer informatie te zoeken of wat dan ook. Het is een moetje. Omdat het nu eenmaal zo hoort en daar blijft het bij. Dat zou anno 2007 eigenlijk wel anders kunnen. Aan het thema van deze boekenweek hoeft het niet te liggen; stof genoeg om aandacht te trekken.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaOffline krijgt de boekenweek volop promotie; zo kan men zondag gratis in de trein (in het bezit van het boekenweekgeschenk) en kan men zelf wat cabaretiers tegenkomen. Een en al gezelligheid. De CPNB heeft blijkbaar weinig budget voor online communicatie of ziet er geen heil in. Misschien kunnen wij eens ons licht werpen op deze casus?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid