Overslaan en naar de inhoud gaan

STIR: Elsevier-site best bezochte onder tijdschriften

Stichting Internetreclame (STIR) heeft de cijfers over de best bezochte internetsite onder de publiekstijdschriften van de maand januari…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

(STIR) heeft de cijfers over de best bezochte internetsite onder de publiekstijdschriften van de maand januari 2007 op een rijtje gezet. En Elsevier staat op nummer 1.

related partner content for mobile comes here

heeft een bereik van 4,9 procent onder internetters van 13 jaar en ouder.

Opvallend is het bereik van het aantal vrouwen op elsevier.nl van 4,0 procent. Alleen Libelle heeft een hoger bereik onder vrouwelijke surfers (4,6 procent). Het bereik onder mannelijke internetters is op Elsevier.nl is 5,7 procent.

De topvijf:
1. Elsevier (4,9 procent)
2. Autoweek (3,7 procent)
3. Voetbal International (3,2 procent)
4. Libelle (2,9 procent)
5. Computer Idee (2,0 procent)

Goede prestatie van Elsevier, want de site is een relatieve laatkomer: 17 november 2004 ging-ie online.

Een verbeterpunt voor de site-redactie: haal alsjeblieft die proleten-opmerkingen weg van bezoekers bij de artikelen. Ze zijn van een schrikbarend laag niveau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in