Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat is de toekomst van online advertising?

Business 2.0 was in het verleden een fantastische website en tijdschrift over de zakelijke kant van het Internet. Het verdween na het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Business 2.0 was in het verleden een fantastische website en tijdschrift over de zakelijke kant van het Internet. Het verdween na het uiteenspatten van de internetbubbel, maar is al weer een tijdje terug. Regelmatig bezoek ik de website en ik zit er weer over te denken een abonnement op het tijdschrift te nemen. Deze maand op de cover een verhaal over de toekomst van online adverteren. Op de site onder andere een verhaal over de naar nieuwe vormen van online adverteren. Waarbij de vraag naar voren komt, of de huidige manier van online adverteren nog toekomst heeft.

related partner content for mobile comes here

In dat kader is de speciale ronde tafel, georganiseerd door Business 2.0 met een flink aantal internetondernemers natuurlijk een goed initiatief. De is maar kort, maar het bekijken waard en er volgen er meer over de ronde tafel. Aan het woord onder andere John Battelle Federated Media Publishing (een bekend Amerikaans weblognetwerk) en Jay Adelson van Digg. Onder andere over de manier waarop videoadverteren momenteel wordt ingestoken, het ouderwetse zendmodel van de pre-roll video ads. Ofwel we proberen gewoon weer ordinair te zenden, ook al hebben we allemaal onze mond vol over interactiviteit. Zelf merk ik dat dit bij ook een item is. Het valt niet mee om echt nieuwe vormen te ontwikkelen voor adverteerders, maar er is maar één weg: veel experimenteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in