Overslaan en naar de inhoud gaan

Bob van Oosterhout Sportmarketeer van het Jaar 2009

Bob van Oosterhout, oprichter van bureau Triple Double in Deurne, is gisteren verkozen tot Sportmarketeer van het Jaar 2009.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De verkiezing van ‘Sportmarketeer van het Jaar 2009’ wordt georganiseerd door de Businessclub Vrienden Van SPECO (BVVS) en Sport & Strategie van Arko Sports Media, in nauwe samenwerking met NOC*NSF.

related partner content for mobile comes here

Met de verkiezing wordt een persoon of een organisatie onderscheiden die een topprestatie heeft geleverd op het gebied van marketing of marketingcommunicatie van of door middel van sport.

Bob van Oosterhout is onder meer verantwoordelijk voor succesvolle sponsorrelaties: tussen Dela en de Nevobo en tussen Essent en Sven Kramer (Svenergy).

Daarnaast is Triple Double door NOC*NSF verkozen als strategisch en creatief communicatiepartner.

Van Oosterhout was samen met Ruben Houkes en Roeland Stekelenburg genomineerd voor de prijs, die gisteren werd uitgereikt tijdens het Sportmarketingcongres op Papendal in Arnhem door Peter Kentie, manager marketing & communicatie PSV.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in