Overslaan en naar de inhoud gaan

Bergmans partner bij Ubachs/full contact

René Bergmans wordt associate partner bij het merkstrategisch adviesbureau Ubachs/full contact.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ubachs/ full contact is gespecialiseerd in het ontwikkelen van centrale merkverhalen voor merken als Amstel en Bilderberg Groep. Merkadviseur René Bergmans: ‘In mijn 25-jarige ervaring met A-merken heb ik ontdekt dat het in marketing eigenlijk maar om één ding gaat: durf je meest relevante verhaal bloot te leggen en draag dat zo spannend mogelijk uit bij een heel bewust gekozen, afgebakende doelgroep. Alles draait om focus: pas als je een scherp verhaal hebt, kun je gaan denken aan de middelen om dat verhaal zo spannend mogelijk te vertellen.

related partner content for mobile comes here

Bergmans (foto rechts) zegt die focus te herkennen bij Ubachs/full contact. ‘Paul Ubachs is in de loop van de jaren een echte specialist geworden in juist het definiëren van zo’n krachtig verhaal. Ik ken persoonlijk geen ander bureau dat zich zo op die niche toelegt. Ik ben dan ook erg verheugd dat Paul me vroeg om te helpen dit niche-bureau verder op de kaart te zetten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in