Overslaan en naar de inhoud gaan

Audax met Diva & Donna en Party

Diva & Donna is de titel van een nieuw glamourtijdschrift dat Audax volgende week dinsdag voor het eerst uitbrengt. Ook maakte de uitgever…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Diva & Donna richt zich op vrouwen van 38 tot 55 jaar. Volgens hoofdredacteur Wim Schaap is het blad bedoeld voor de ‘stijlvolle en zelfbewuste vrouw, die de balans in haar leven heeft gevonden’.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe glossy magazine van Audax krijgt een upmarket uitstraling en meer diepgang dan titels als Glossy en Beau Monde. Pijlers van het blad zijn ‘volwassen sterren, dus sterren die zichzelf bewezen hebben’, beauty, mode, culinair, wonen, health en lifestyle.

Diva & Donna wordt verspreid in een oplage van 91.000 exemplaren en verschijnt zes keer per jaar. Wanneer het tijdschrift aanslaat, wordt de verschijningsfrequentie verhoogd naar maandelijks.

Audax neemt verder Party over van Wegener. De uitgever uit Apeldoorn had een belang van 85 procent in Party, dat behalve het gelijknamige blad ook het tien keer per jaar verschijnende periodiek Showmix uitgeeft. Audax bezit de overige 15 procent in Party. Dat belang werd ruim twee jaar geleden al overgenomen van Wegener. Audax-ceo Carel Bikkers: ‘Voor ons betekent de overname van Party een logische uitbreiding van ons portfolio van tijdschriftentitels en een verdere versteviging van onze positie op die markt.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in