Audax met Diva & Donna en Party
Diva & Donna richt zich op vrouwen van 38 tot 55 jaar. Volgens hoofdredacteur Wim Schaap is het blad bedoeld voor de ‘stijlvolle en zelfbewuste vrouw, die de balans in haar leven heeft gevonden’.
Het nieuwe glossy magazine van Audax krijgt een upmarket uitstraling en meer diepgang dan titels als Glossy en Beau Monde. Pijlers van het blad zijn ‘volwassen sterren, dus sterren die zichzelf bewezen hebben’, beauty, mode, culinair, wonen, health en lifestyle.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDiva & Donna wordt verspreid in een oplage van 91.000 exemplaren en verschijnt zes keer per jaar. Wanneer het tijdschrift aanslaat, wordt de verschijningsfrequentie verhoogd naar maandelijks.
Audax neemt verder Party over van Wegener. De uitgever uit Apeldoorn had een belang van 85 procent in Party, dat behalve het gelijknamige blad ook het tien keer per jaar verschijnende periodiek Showmix uitgeeft. Audax bezit de overige 15 procent in Party. Dat belang werd ruim twee jaar geleden al overgenomen van Wegener. Audax-ceo Carel Bikkers: ‘Voor ons betekent de overname van Party een logische uitbreiding van ons portfolio van tijdschriftentitels en een verdere versteviging van onze positie op die markt.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid