Amsterdam promoot zichzelf
Met de leus 'I AMsterdam' gaat Amsterdam vanaf september zichzelf promoten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
VVD-wethouder Frits Huffnagel noemt in Het Parool het logo een “sterk, internationaal concept, dat dient als logo en slogan ineen”?.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het logo is nog niet ontwikkeld, maar zeker is dat de eerste drie letters rood van kleur zullen zijn. De kreet 'I AMsterdam' zal op brieven, folders en posters van de gemeentelijke bedrijven en diensten worden gedrukt. De doel van de leus is dat het uitdraagt dat Amsterdammers trots zijn op hun stad.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS(bron: Het Parool)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid