Overslaan en naar de inhoud gaan

Alders naar MTV Networks

Patrick Alders (30) wordt de nieuwe head of strategy & consumer insight bij MTV Networks Benelux.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alders, nu werkzaam als creative strategy director bij Universal Media, wordt bij MTV Networks verantwoordelijk voor strategie, onderzoek en marketing services. Hij gaat leidinggeven aan een team van vier mensen. MTV Networks wil haar leidende positie in de jongeren- en kidsmarkt verder verstevigen. Directeur MTV Networks, Dan Ligtvoet: 'Patrick is zeer goed thuis in muziek, film en de jongerenmarketing en heeft zich bovenal bewezen als creatief adviseur van vele adverteerders. Hij is precies de schakel die we zochten om onze kennis van de kids- en jongerenmarkt in tastbare proposities te vertalen voor onze klanten en prospects.’ Alders gaat nauw samenwerken met director content & marketing Joris van Heukelom en commercial director Arthur Hoogendijk. Patrick Alders werkte ruim zes jaar voor Universal Media op accounts als Coca-Cola, Bacardi, Martini en Buena Vista International/Disney.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in