Albert Heijn en gezondheid: Rock Frogs delen gratis fruit uit
De supermarkt blijft zich profileren als 'de gezonde supermarkt'.


Met een speciale Rock Frogs kar deelt Albert Heijn vanaf deze week in 400 winkels elke dag gratis fruit uit aan kinderen. Die kunnen ook een spannende Rock Frogs speurtocht doen en een leuke attentie winnen. De coole rockkikkers werden vorig jaar geïntroduceerd en wijzen kinderen de weg naar gezonde producten. Onlangs werd het assortiment uitgebreid met linzen-, groene erwten- en dierenpasta. In winkels in Amsterdam, Amersfoort en Houten kunnen kinderen sinds kort spelen in de Rock Frogs kinderhoek.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De HorecabondHet uitdelen van fruit is het zoveelste initiatief om vorm te geven aan de ambitie om een gezondere supermarkt te komen. Die ambitie werd voor het eerst uitgesproken in november 2015.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid