Isobar herpositioneert als 'brand commerce agency'
Integratie met Social Embassy afgerond. Roland Teerenstra neemt als managing director de taken over van Steven Jongeneel.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/b3faec0c-8269-5db8-9df9-9831d8100237/article/03/ab/03ab7710-db89-45d4-8322-9f6e2416d9ea/opening_image/opening_image_pro_hero/Roland2.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/b3faec0c-8269-5db8-9df9-9831d8100237/article/03/ab/03ab7710-db89-45d4-8322-9f6e2416d9ea/opening_image/opening_image_pro_hero/Roland2.jpg)
Ruim drie jaar na de verkoop van Social Embassy aan Dentsu Aegis Network Nederland, in de integratie van het bureau met Isobar afgerond. Het Amsterdamse bureau gaat verder als 'brand commerce agency'. Isobar verwacht hiermee haar social expertise te combineren met digitale creativiteit, om 'met technologie momenten van merkinspiratie en momenten van transactie dichter bij elkaar te brengen'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid