Overslaan en naar de inhoud gaan

Adlink roept Adwards in het leven

Online mediabureau Adlink Internet Media is initiatiefnemer voor de Adwards, prijzen voor de beste online mediaman en –vrouw van het jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitreiking van deze awards vindt plaats op 15 juni tijdens het event LINK in Beachclub Vroeger, een jaarlijks feest voor de online media branche. Adlink hoopt dat de prijzen ook voortaan jaarlijks worden vergeven. Het bureau benadrukt echter dat de prijzen in de toekomst op geen enkele wijze verbonden hoeven te zijn met AdLINK: Het moeten onafhankelijke prijzen en van toegevoegde waarde voor de online media markt.

related partner content for mobile comes here

Vanaf 16 mei heeft de onlinebranche twee weken de tijd om nominaties uit te brengen. De vijf mannen en vijf vrouwen met de meeste voorkeursstemmen zijn de uiteindelijke genomineerden. Een onafhankelijke vijfkoppige jury kiest vervolgens de winnaars.

Deze jury bestaat uit voorzitter Igor Beuker (voorzitter IAB, oprichter/eigenaar LaComunidad), Boris Veldhuijzen van Zanten (voorzitter IPAN, ‘serial entrepeneur’), Jessica Haagmans (COO Sanoma uitgevers), Heleen van Oord (medeoprichter en mede-eigenaar DQ&A) en Armel Mouque (Director MEC:Interaction en lid van Management team Mediaedge:CIA).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in