Overslaan en naar de inhoud gaan

WUA! trekt directeur aan voor nieuw WebLab

Het Amsterdamse onderzoeksbureau WUA! heeft zich versterkt met de komst van Mario Tedde.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tedde (45)  heeft een achtergond in online en offline design en werkte de afgelopen zeven jaar bij ABN Amro als senior user experience designer en usability researcher. Bij wordt hij als managing director verantwoordelijk voor het kwalitatief usability onderzoek in het WUA! WebLab. Dit lab is momenteel in opbouw.

related partner content for mobile comes here

De benoeming betekent een uitbreiding van het management team van WUA! dat bestaat uit Henk en Klaas Kroezen, de opdrichter. WUA! heeft een onderscheid gemaakt tussen kwantitatief onderzoek en kwalitatief onderzoek. Het kwantitatieve deel valt onder Klaas en Henk Kroezen, het kwalitatieve stuk waar de nieuwe dochteronderneming onder valt, komt onder verantwoordelijkheid van Tedde.

Tedde over zijn overstap: “Ik wil ondernemen, bij WUA! wordt die droom werkelijkheid. Op dit moment zijn we het WUA! WebLab aan het bouwen, met meerdere onderzoeks- en meekijkruimten. Het optimaliseren van websites op basis van usability onderzoek is mijn missie hier de komende jaren.”


 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in