Overslaan en naar de inhoud gaan

Wereldwijde review media-account Unilever

Mindshare zou in de landen waar het voor Unilever werkt - onder meer Nederland - opnieuw en als enige zijn uitgenodigd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever werkt nu wereldwijd samen met Omnicoms PHD, Interpublic en WPPs Mindshare (onder andere in Nederland) maar gaat mediaplanning en -buying internationaal herzien.

Unilever houdt elke drie jaar een review. De laatste was in 2012, toen Unilever de bureaus waarmee wordt samengewerkt uitnodigde om te pitchen voor het lokale buying en planning account.   

Nederland
In Nederland werkt Unilever voor de planning en buying al lange tijd met Mindshare: sinds 2005. De samenwerking werd al meerdere malen verlengd, zo ook in 2012. Het huidige contract loopt in 2016 af.

Bronnen melden aan Adformatie dat Unilever Mindshare in de landen waar ze samenwerken, dus ook Nederland, inmiddels weer heeft uitnodigd om een voorstel te doen. Er zouden geen andere mediabureaus zijn gevraagd.

Wereldwijd zijn de bestedingen van Unilever 8,3 miljard dollar (zo&;n 7,3 miljard euro).

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in