Overslaan en naar de inhoud gaan

Wehkamp, UPC, Direct Dial en HCN winnen contactcenter prijzen

De Contact Center Promotion Award ging dit jaar naar Wehkamp. Paul Nijhof, directeur Customer Services & Operations, nam de Award tijdens…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs wordt ieder jaar tijdens de Telecommerce Dagen uitgereikt aan een persoon of instantie die veel heeft betekend voor de contactcenterwereld of zich erg verdienstelijk heeft gemaakt voor de telecommercebranche in Nederland.

related partner content for mobile comes here

De jury: ‘344 Wehkamp-medewerkers verwerken jaarlijks vele miljoenen inbound en outbound calls, interactieve response contacten en sms'jes. Door het toevoegen van een beeldverbinding aan het communicatiekanaal is de inzetmogelijkheid van het contactcenter nog breder geworden. Wehkamp realiseert met deze relatief nieuwe techniek een extra dimensie aan het contact center en heeft nu zowel verbaal als non-verbaal contact met klanten. In het eerste jaar worden naar schatting 40.000 videochats met klanten gehouden.’

Naast de Contact Center Promotion Award zijn tijdens de Gala-avond ook de Nationale Contact Center Awards uitgereikt. De prijzen gingen respectievelijk naar UPC (in de categorie inhouse), Direct Dial (in de categorie facilitair klein) en HCN (in de categorie facilitair groot).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in