Wehkamp, UPC, Direct Dial en HCN winnen contactcenter prijzen
De prijs wordt ieder jaar tijdens de Telecommerce Dagen uitgereikt aan een persoon of instantie die veel heeft betekend voor de contactcenterwereld of zich erg verdienstelijk heeft gemaakt voor de telecommercebranche in Nederland.
De jury: ‘344 Wehkamp-medewerkers verwerken jaarlijks vele miljoenen inbound en outbound calls, interactieve response contacten en sms'jes. Door het toevoegen van een beeldverbinding aan het communicatiekanaal is de inzetmogelijkheid van het contactcenter nog breder geworden. Wehkamp realiseert met deze relatief nieuwe techniek een extra dimensie aan het contact center en heeft nu zowel verbaal als non-verbaal contact met klanten. In het eerste jaar worden naar schatting 40.000 videochats met klanten gehouden.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisNaast de Contact Center Promotion Award zijn tijdens de Gala-avond ook de Nationale Contact Center Awards uitgereikt. De prijzen gingen respectievelijk naar UPC (in de categorie inhouse), Direct Dial (in de categorie facilitair klein) en HCN (in de categorie facilitair groot).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid