Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrijwilligers speeddaten goede doelen

Stichting Laluz heeft woensdag circa 125 jonge professionals laten speeddaten met diverse goede doelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel van de dates is dat de jongeren langs deze weg in korte tijd een ideëele organisatie vinden voor wie zij een project uit kunnen voeren. De professionals kunnen in korte tijd kennismaken met de projecten van circa 25 goede doelen, waaronder het Rode Kruis, het Wereld Natuur Fonds, Monkey Business, Pink Ribbon en Amnesty International. Ook kunnen zij ervaringen uitwisselen met vrijwilligers van Laluz, die al een project hebben uitgevoerd.

related partner content for mobile comes here

Laluz werft kosteloos hoger opgeleide professionals voor ideële organisaties om - naast hun carrière – onbezoldigd projecten te vervullen. Door te daten met het goede doel, is de drempel volgens het bureau lager en kunnen de professionals de sfeer proeven. Laluz bestaat sinds 2004 en heeft inmiddels 1100 professionals (onder meer op het gebied van strategie & organisatie, marketing, financiën, ICT en juridische zaken) aan zich gebonden. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in