Overslaan en naar de inhoud gaan

Weekendcampagne: Reumapatiënten helpen zichzelf

De nieuwe campagne van het Reumafonds richt zich uitsluitend op reumapatiënten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amsterdamse bureau Branding a Better World heeft een campagne ontwikkeld voor het Reumafonds. De campagne richt zich uitsluitend op reumapatiënten. Dat blijkt ook uit het thema: We zijn met 2 miljoen. Samen kunnen we iets tegen reuma doen! De campagne moet er voor zorgen dat zo veel mogelijk van de 2 miljoen Nederlanders met reuma zich aansluiten bij het Reumafonds. De campagne start 5 maart, vlak voor de collecteweek, met een 60 seconden spot op TV. De campagne wordt ook online ingezet.

related partner content for mobile comes here

Credits:
Bureau: Branding a Better World
Strategie: Elif Algu
Creatie: Liesbeth Maliepaard, Annemiek den Uil, Yordy vd Werff, Thomas Kronenberg
Productie: Miriam Rapon
Regie: Sjoerd Oostrik
Edit: Tim Wijbenga
Muziek: The Ambassadors
Animatie: Wendy Deun, Bas Mooy
Fotografie: Robin de Puy
Klant: Tanja Hoetjer, Nicolien Heinze
Account: Moniek Donkers, Lisanne Roorda

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in