[Webinar] Ontdek hoe je betere inzichten genereert en de consumentenervaring overtreft
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:


Leer hoe LiveKindly succesvolle wereldwijde bedrijfsstrategieën opbouwt binnen de categorie plantaardige voedingsmiddelen op basis van de Jobs to be Done-principes. Deze methode is al vele jaren effectief gebleken tijdens de carrières van de marketingdeskundigen Johannes en Mick en heeft hen in staat gesteld talrijke succesvolle merken en productportfolio's te creëren.
Tijdens deze webinar geven zij inzicht in hoe deze methode hen op dit moment helpt om een consumentgerichte merk-, product- en retailervaring op te bouwen die de huidige ervaring overstijgt, door te begrijpen welke taken beter moeten worden uitgevoerd en hoe.
Ipsos' Jobs to be Done expert Rozemarijn deelt de schoonheid en de belangrijkste succescriteria die cruciaal zijn om het maximale uit de methodologie te halen vanuit een onderzoeksperspectief. Zij helpt je te begrijpen hoe je gemakkelijk de juiste ‘Jobs’ kunt identificeren. En welke stappen te nemen om een goed gedefinieerd ‘Jobs to be Done’ kader te creëren dat marketeers, R&D en creatieve bureaus helpt bij het ontwikkelen van succesvolle merken, producten, diensten en communicatie.
Schrijf je in voor deze webinar op donderdag 19 november om 16.00 uur CET.
Registreer hier
Sprekers

Meer informatie
Lynnet Ligthart | Senior Marketing & Communicatie Executive
T. +31 20 6070 872
E. Lynnet.Ligthart@ipsos.com
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid