Overslaan en naar de inhoud gaan

[Webinar] Ontdek hoe je betere inzichten genereert en de consumentenervaring overtreft

Industrie-experts & black belt marketeers demonstreren hoe de Jobs to be Done-methodologie in praktijk wordt gebracht
Partner
Ipsos

Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken.  Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid: 

Jobs to be done
Jobs to be done

Leer hoe LiveKindly succesvolle wereldwijde bedrijfsstrategieën opbouwt binnen de categorie plantaardige voedingsmiddelen op basis van de Jobs to be Done-principes. Deze methode is al vele jaren effectief gebleken tijdens de carrières van de marketingdeskundigen Johannes en Mick en heeft hen in staat gesteld talrijke succesvolle merken en productportfolio's te creëren.

Tijdens deze webinar geven zij inzicht in hoe deze methode hen op dit moment helpt om een consumentgerichte merk-, product- en retailervaring op te bouwen die de huidige ervaring overstijgt, door te begrijpen welke taken beter moeten worden uitgevoerd en hoe.

Ipsos' Jobs to be Done expert Rozemarijn deelt de schoonheid en de belangrijkste succescriteria die cruciaal zijn om het maximale uit de methodologie te halen vanuit een onderzoeksperspectief. Zij helpt je te begrijpen hoe je gemakkelijk de juiste ‘Jobs’ kunt identificeren. En welke stappen te nemen om een goed gedefinieerd ‘Jobs to be Done’ kader te creëren dat marketeers, R&D en creatieve bureaus helpt bij het ontwikkelen van succesvolle merken, producten, diensten en communicatie.

Schrijf je in voor deze webinar op donderdag 19 november om 16.00 uur CET.

Registreer hier

 

Sprekers

Sprekers

Meer informatie

Lynnet Ligthart | Senior Marketing & Communicatie Executive 

T. +31 20 6070 872
E. Lynnet.Ligthart@ipsos.com

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ipsos

Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken.  Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid: 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in