VW Pheaton betovert
Wie wil er een top limousine met een VW logo erop? Dat is een bijna onmogelijke marketing spagaat. Je rijdt dan toch hetzelfde merk als…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Wie wil er een top limousine met een VW logo erop? Dat is een bijna onmogelijke marketing spagaat. Je rijdt dan toch hetzelfde merk als de receptioniste in haar Lupo.En daarvoor ben je niet in de Quote 500 beland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Maar gelukkige er is psychologische troost voor de Pheaton rijder.
Met de nieuwe Pheaton commercial
laat Grabarz & Partner Hamburg zien dat de commercial springlevend is als discriminerend marketing instrument... Okay, de dertig seconden commercial is misschien hartstikke dood, de 1 minuut en 25 seconden commercial krijgt wel de handen op elkaar. Wat een klasse!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid