Overslaan en naar de inhoud gaan

Van den Berg begint bureau voor duurzame merken

Emile van den Berg, ex-strategy director bij Isobar, begint een eigen bureau: Extra Nieuw.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, ex-strategy director bij Isobar, begint een eigen bureau: .

related partner content for mobile comes here

De datum van de opening, op de Dag van de Duurzaamheid, is niet toevallig. Extra Nieuw richt zich op ‘digital media engagement voor positieve, eerlijke en duurzame merken'.

Van den Berg: ‘Technologie en social media maken de wereld transparant. Deze transparantie biedt grote kansen voor merken en bedrijven die hiermee om leren gaan. Merken met een positieve, eerlijke en duurzame missie hebben een ongekende voorsprong die Extra Nieuw hen helpt benutten.’

Van den Berg was tot september dit jaar strategy director bij Isobar. Daarvoor werkte hij onder meer voor .bone en Carat en had hij zijn eigen online mediabureau ‘The Media Difference’. Ook is hij vice-voorzitter van IAB Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in