Van den Berg begint bureau voor duurzame merken
Emile van den Berg, ex-strategy director bij Isobar, begint een eigen bureau: Extra Nieuw.
De datum van de opening, op de Dag van de Duurzaamheid, is niet toevallig. Extra Nieuw richt zich op ‘digital media engagement voor positieve, eerlijke en duurzame merken'.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVan den Berg: ‘Technologie en social media maken de wereld transparant. Deze transparantie biedt grote kansen voor merken en bedrijven die hiermee om leren gaan. Merken met een positieve, eerlijke en duurzame missie hebben een ongekende voorsprong die Extra Nieuw hen helpt benutten.’
Van den Berg was tot september dit jaar strategy director bij Isobar. Daarvoor werkte hij onder meer voor .bone en Carat en had hij zijn eigen online mediabureau ‘The Media Difference’. Ook is hij vice-voorzitter van IAB Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid