Overslaan en naar de inhoud gaan

Pool-campagne TomTom en Sesamstraat

Ter promotie van de nieuwe Sesamstraat navigatie stemmen, komt Pool Worldwide met een nieuwe online video, waarin we Bert en Ernie in een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel van de video: alle Sesamstraat fans enthousiasmeren voor deze gebeurtenis. "Bert and Ernie Record Their Voices For TomTom GPS", is in oktober in New York opgenomen en is nu online verschenen.
TomTom benaderde, tezamen met Sesamstraat, digitaal bureau Pool met de opdracht een Bert & Ernie viral script te creëren. Pool is ook bekend van de online campagne voor de lancering van de Star Wars navigatie stemmen. Ook daar werd gebruikgemaakt van de geluidsstudio en dezelfde wanhopige geluidstechnicus.
Creatief Directeur Erwin Kleinjan: 'Door Bert en Ernie in een gelijksoortige setting te zetten willen we continuïteit binnen de verschillende stem lanceringen creëren. Zo zit de kijker iedere keer weer met spanning op de volgende stem te wachten.'
De viral is een eerbetoon aan Sesamstraat. De grappen, de draaistijl, de kleuren, de muziek, en vooral ook het principe van een les. Creatief Nick Schonfeld: 'Aangezien TomTom en Sesamstraat allebei veiligheid op de weg van groot belang vinden, biedt dit filmpje de perfecte gecombineerde boodschap. Daarom besloot Sesamstraat hun eigen Road Safety Initiative aan de viral te koppelen.'

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in