Overslaan en naar de inhoud gaan

Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’

CMO Studio | ‘We vertrokken zwaar op planeet, maar mensen kijken bij de aankoop van een product vooral naar; wat doet het voor míj?’
Valentijn van Santvoort (Holie) te gast in CMO Studio
Valentijn van Santvoort (Holie) te gast in CMO Studio
© Videoproductie: Gig
Valentijn van Santvoort (Holie) te gast in CMO Studio
Valentijn van Santvoort (Holie) te gast in CMO Studio
© Videoproductie: Gig

Met Valentijn van Santvoort, medeoprichter en chief brand bij do-good-brand Holie, te gast in CMO Studio, gaat het natúúrlijk over marketing, maar veel meer nog over het verbeteren van de wereld. Want? ‘Het kapitalisme zoals wij het kennen, heeft absoluut gefaald.’ En? ‘Het zijn desperate times als we het hebben over klimaatverandering, er moeten ook desperate measures volgen.’ En verder nog? ‘Het ontbijtgranen-schap staat vol met producten die zich gezonder voordoen dan ze zijn.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in