Unilever kiest voor mobiel bij Café Zero° campagne


[PERSBERICHT]
Philip Sijthoff, Media Manager, Unilever: “De doelgroep van Café Zero° is in hoge mate on the go en mobiel actief. Hoe mooi is het dat je innovatieve media als deze kan inzetten die rechtstreeks de doelstellingen ondersteunen, namelijk het verhogen van de bekendheid van Café Zero° als out-of-home product en ook waar het product verkrijgbaar is. Twee vliegen in één klap.”
Norman van Ameyden, Accountmanager NU.nl mobile Sanoma Media: “Ik ben zeer enthousiast over deze samenwerking. Het concept is sterk, de toepassing laat de kracht van mobiel zien en we laten er dankzij Adrime een knap staaltje techniek mee zien.”
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
De campagne loopt van week 23 tot en met week 27 en wordt bij mooi weer extra ingezet.
Atva van Zanten, Digital Manager, Mindshare: “Naast outdoor en online hebben we mobiel geadviseerd, omdat dit medium perfect past bij de onbezorgde, trendbewuste doelgroep. Mobiel is een impuls medium en zo ook de ijskoffie van Café Zero° – de perfecte match dus.”
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid