Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever kiest voor mobiel bij Café Zero° campagne

Unilever, Sanoma Media, Mindshare en Adrime zijn samen tot een unieke mobiele uiting gekomen voor de Café Zero° awareness campagne.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT]

related partner content for mobile comes here

Philip Sijthoff, Media Manager, Unilever: “De doelgroep van Café Zero° is in hoge mate on the go en mobiel actief. Hoe mooi is het dat je innovatieve media als deze kan inzetten die rechtstreeks de doelstellingen ondersteunen, namelijk het verhogen van de bekendheid van Café Zero° als out-of-home product en ook waar het product verkrijgbaar is. Twee vliegen in één klap.”
Norman van Ameyden, Accountmanager NU.nl mobile Sanoma Media: “Ik ben zeer enthousiast over deze samenwerking. Het concept is sterk, de toepassing laat de kracht van mobiel zien en we laten er dankzij Adrime een knap staaltje techniek mee zien.”

De campagne loopt van week 23 tot en met week 27 en wordt bij mooi weer extra ingezet.
Atva van Zanten, Digital Manager, Mindshare: “Naast outdoor en online hebben we mobiel geadviseerd, omdat dit medium perfect past bij de onbezorgde, trendbewuste doelgroep. Mobiel is een impuls medium en zo ook de ijskoffie van Café Zero° – de perfecte match dus.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in