Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever grote winnaar SponsorRingen

Unilever is de grote winnaar geworden van de SponsorRingen 2006, die werden uitgereikt op 16 november jl. in Festige te Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast de Oeuvreprijs won Unilever ook de SponsorRing Innovatie voor de OMO Buitenspeelbond, volgens de jury "een opvallende en onderscheidende case die grote respons heeft gekregen in de samenleving en een enorme publiciteit heeft opgeleverd". Unilever was ook genomineerd in de categorie Sport.
De winnaar van de Oeuvreprijs werd bepaald door de aanwezigen bij de uitreiking van de SponsorRingen en de deelnemers aan het SponsorHuis congres dat eveneens op 16 november werd gehouden. Naast Unilever was Randstad genomineerd voor de SponsorRingen Oeuvreprijs.

related partner content for mobile comes here

De SponsorRing Sport ging naar ABN AMRO voor de deelname aan de Volvo Ocean Race. Volgens het juryrapport was dit initiatief "Voortreffelijk opgezet en uitgewerkt in een uitstekend geïntegreerde case. De effecten zijn gedetailleerd gemeten en vrijwel alle doelstellingen zijn gehaald."

De eerste SponsorRing Low Budget viel ten deel aan Nieuwe Revu en de Nieuwe Revu's Nachttempel. In de categorie Cultuur en entertainment ging de SponsorRing naar Brand Bier voor de sponsoring van het theaterfestival de Parade. In de categorie Kunst won Mexx voor de sponsoring van de tentoonstelling Fashion DNA in De Nieuwe Kerk en het Rijksmuseum.

Andere SponsorRingen waren er voor Djoser in de categorie Maatschappij voor het partnership met Unicef en voor Ouwehands Dierenpark voor de sponsoring van het televisieprogramma ZOOP (Nickelodeon) in de categorie Media.

De SponsorRingen jury stond onder voorzitterschap van Martijn Sanders. De andere juryleden waren Alfred Levi (MM&MO), Ruurd Hielkema (Trendbox), Niek Jan van Damme (T-Mobile), Ronald Goes (Talpa TV) en Florien Vaessen (ABN AMRO). (Sponsor Magazine)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in