Unilever grote winnaar SponsorRingen
Naast de Oeuvreprijs won Unilever ook de SponsorRing Innovatie voor de OMO Buitenspeelbond, volgens de jury "een opvallende en onderscheidende case die grote respons heeft gekregen in de samenleving en een enorme publiciteit heeft opgeleverd". Unilever was ook genomineerd in de categorie Sport.
De winnaar van de Oeuvreprijs werd bepaald door de aanwezigen bij de uitreiking van de SponsorRingen en de deelnemers aan het SponsorHuis congres dat eveneens op 16 november werd gehouden. Naast Unilever was Randstad genomineerd voor de SponsorRingen Oeuvreprijs.
De SponsorRing Sport ging naar ABN AMRO voor de deelname aan de Volvo Ocean Race. Volgens het juryrapport was dit initiatief "Voortreffelijk opgezet en uitgewerkt in een uitstekend geïntegreerde case. De effecten zijn gedetailleerd gemeten en vrijwel alle doelstellingen zijn gehaald."
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe eerste SponsorRing Low Budget viel ten deel aan Nieuwe Revu en de Nieuwe Revu's Nachttempel. In de categorie Cultuur en entertainment ging de SponsorRing naar Brand Bier voor de sponsoring van het theaterfestival de Parade. In de categorie Kunst won Mexx voor de sponsoring van de tentoonstelling Fashion DNA in De Nieuwe Kerk en het Rijksmuseum.
Andere SponsorRingen waren er voor Djoser in de categorie Maatschappij voor het partnership met Unicef en voor Ouwehands Dierenpark voor de sponsoring van het televisieprogramma ZOOP (Nickelodeon) in de categorie Media.
De SponsorRingen jury stond onder voorzitterschap van Martijn Sanders. De andere juryleden waren Alfred Levi (MM&MO), Ruurd Hielkema (Trendbox), Niek Jan van Damme (T-Mobile), Ronald Goes (Talpa TV) en Florien Vaessen (ABN AMRO). (Sponsor Magazine)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid