Overslaan en naar de inhoud gaan

Tele2 kiest voor MediaCom

Het media-account verhuist binnen GroupM.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Tele2 heeft MediaCom gekozen na een media review voor haar offline business. Het account zat eerder bij GroupM-zusterbureau MEC.

Cilesta van Doorn, bij Tele2 verantwoordelijk voor marketing en de merkcommunicatie: 'Twee jaar gelden heeft Tele2 de markt voor mobiele telefonie op zijn kop gezet door overal schandalig snel 4G tegen een belachelijk lage prijs aan te bieden. Ook in onze mediastrategie zijn we opvallend succesvol geweest. Maar we zijn super ambitieus om nog veel verder te gaan. MediaCom begrijpt dat ten voeten uit en gaat ons te helpen onze ambities waar te maken.' 

De pitch werd begeleid door 3MO onder leiding van Ivonne Boumeester.

related partner content for mobile comes here

Maiko Valentijn, CEO van MediaCom: 'Tele2 heeft een enorme groeiambitie en heeft de laatste jaren hard gebouwd aan een unieke positionering. Wij gaan dat vertalen naar een gefundeerde mediastrategie.'

Voor de digitale strategie is Tele2 klant bij iProspect.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in