Spoorloos beter bekeken dan voetbal
In week 43 werd het verdwenen familie personen programma Spoorloos met 16 procent van de doelgroep beter bekeken dat de eredivisievoetbal…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De publieke omroepen behaalden in week 43 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 34,1 procent. De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 23,5p procent en de SBS zenders 18,6 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 36,3 procent, de zenders van RTL Nederland 27 porcnet en de SBS zenders 22,3 procent. In week 43 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 201,4 minuten. (SKO)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid