Overslaan en naar de inhoud gaan

E-mail loze vrijdag: geweldig idee of toch niet?

Onze poll ging dit keer over de vraag of een e-mailloze vrijdag een goed idee zou zijn. In de VS blijkt het bij verschillende bedrijven…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onze poll ging dit keer over de vraag of een e-mailloze vrijdag zou zijn. In de VS blijkt het bij verschillende bedrijven al ingevoerd te zijn.

related partner content for mobile comes here

Meer contact met collega's en klanten en minder heen en weer schuiven met de hete aardappel, zou de gedachte zijn.

We vroegen onze bezoekers of ze er iets in zagen. 351 stemmen kwamen binnen en een kleine meerderheid van 54 procent zegt: "Geweldig idee, eindelijk kunnen we dan eens aan het werk".

46 procent zegt dat het gewoon niet te doen is zonder e-mail.

(Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik ook tot die laatste groep behoor. Casema had vanochtend weer eens problemen en ik kon mijn mail niet checken vanuit huis. Ik voelde me compleet afgesloten en verloren en ben toen maar weer naar het werk gereden om daar te mailen...)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in