Overslaan en naar de inhoud gaan

SMin komt met Executive Course

SMin Vereniging Relatiemedia heeft de SMin Executive Course ontwikkeld, een cursus voor gevorderden in het relatiemediavak.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Executive Course moet een antwoord zijn op trends als hoger wordende eisen, de vraag naar verdieping en antwoorden op een ander adviesniveau. ´Op het terrein van internal branding, corporate communicatie, marketing communicatie en met name de samenhang daartussen zijn ontwikkelingen gaande waarbij producenten van relatiemedia steeds belangrijker rollen gaan spelen´, aldus Dick Suèr, verantwoordelijk voor de inhoud van de cursus. ´De veranderde interne en externe problematiek van opdrachtgevers, geven niet alleen een ander gezicht aan het relatiemediavak, maar beïnvloeden ook het totale strategische speelveld tussen opdrachtgevers en de medewerkers van relatiemediabureaus.´

related partner content for mobile comes here

De cursus bestaat uit vijf sessies. Vier bijeenkomsten waarin zowel theorie (kennisoverdracht) als praktijk (workshopachtige sessies) aan de orde zullen komen en als afsluiter een forumsessie. De cursus wordt gedoceerd door Ies Hoogland over Mental Creativity and MindMapping, Nick van Loendersloot over Geïntegreerde marketing communicatie in strategie en uitvoering, Paul Postma over Verstandig Denken, Infantiel Handelen en Hans Scheffer over Strategische uitgeefmarketing.

SMin biedt al zo´n vijf jaar de SMin Masterclass.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in