SMin komt met Executive Course


De Executive Course moet een antwoord zijn op trends als hoger wordende eisen, de vraag naar verdieping en antwoorden op een ander adviesniveau. ´Op het terrein van internal branding, corporate communicatie, marketing communicatie en met name de samenhang daartussen zijn ontwikkelingen gaande waarbij producenten van relatiemedia steeds belangrijker rollen gaan spelen´, aldus Dick Suèr, verantwoordelijk voor de inhoud van de cursus. ´De veranderde interne en externe problematiek van opdrachtgevers, geven niet alleen een ander gezicht aan het relatiemediavak, maar beïnvloeden ook het totale strategische speelveld tussen opdrachtgevers en de medewerkers van relatiemediabureaus.´
De cursus bestaat uit vijf sessies. Vier bijeenkomsten waarin zowel theorie (kennisoverdracht) als praktijk (workshopachtige sessies) aan de orde zullen komen en als afsluiter een forumsessie. De cursus wordt gedoceerd door Ies Hoogland over Mental Creativity and MindMapping, Nick van Loendersloot over Geïntegreerde marketing communicatie in strategie en uitvoering, Paul Postma over Verstandig Denken, Infantiel Handelen en Hans Scheffer over Strategische uitgeefmarketing.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSMin biedt al zo´n vijf jaar de SMin Masterclass.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid