AH hekelt prijsvergelijkingen
Super de Boer vergeleek de eigen kassastrook met die van Albert Heijn, waarbij Super de Boer goedkoper uit de bus komt. C1000 betichtte AH in een advertentie ervan dat het AH-huismerk slechts beperkt goedkoper is dan de bekende merken.
AH noemt in het Algemeen Dagblad de acties van C1000 en Super de Boer van een weinig verheffend niveau. 'Wij zullen beide partijen er eerst op aanspreken dat sprake is van misleiding. C1000 beweert dat zij 43 procent en wij met ons huismerk slechts 20 procent goedkoper zijn dan bekende merken. Dat klopt niet. In sommige gevallen zijn wij 20 procent, maar in andere gevallen ook 43 procent goedkoper dan bekende merken', aldus AH. Die keten voert ook aan dat zijn huismerken niet met die van een ander kunnen worden vergeleken.
I
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid