Overslaan en naar de inhoud gaan

AH hekelt prijsvergelijkingen

Albert Heijn meent dat concurrenten C1000 en Super de Boer zich schuldig maken aan misleidende informatie in hun reclamecampagnes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Super de Boer vergeleek de eigen kassastrook met die van Albert Heijn, waarbij Super de Boer goedkoper uit de bus komt. C1000 betichtte AH in een advertentie ervan dat het AH-huismerk slechts beperkt goedkoper is dan de bekende merken.

related partner content for mobile comes here

AH noemt in het Algemeen Dagblad de acties van C1000 en Super de Boer van een weinig verheffend niveau. 'Wij zullen beide partijen er eerst op aanspreken dat sprake is van misleiding. C1000 beweert dat zij 43 procent en wij met ons huismerk slechts 20 procent goedkoper zijn dan bekende merken. Dat klopt niet. In sommige gevallen zijn wij 20 procent, maar in andere gevallen ook 43 procent goedkoper dan bekende merken', aldus AH. Die keten voert ook aan dat zijn huismerken niet met die van een ander kunnen worden vergeleken.
I

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in