Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe ronde in prijzenoorlog

Albert Heijn en Super De Boer verlagen zaterdag opnieuw een groot aantal artikelen in prijs. Deze prijsreductie is de meest ingrijpende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de actie 'Housemerk Party' verlaagt Albert Heijn ruim duizend huismerkartikelen 10 tot 60 cent in prijs. Super De Boer volgt onmiddellijk. Topman Harry Bruijniks zei eerder deze maand dat hij niet toestaat dat Albert Heijn ooit goedkoper wordt dan Super De Boer. Bruijniks: 'Ik zal met elke prijsverlaging meegaan.'

related partner content for mobile comes here

Maar Albert Heijn lijkt er op uit de grootste concurrent definitief te verslaan. Laurus, het moederbedrijf van Super De Boer, Konmar en Edah, beleeft moeilijke tijden. Het bedrijf is de mislukte ombouw van Konmarwinkels in 2002 nog steeds niet te boven. De Konmaroperatie leidde in 2002 bijna tot een faillissement.

De producten die goedkoper worden zijn onder meer sinaasappelsap, cola, appelmoes, chips, wasmiddelen, luiers en tandpasta. Albert Heijn grijpt de nieuwe prijsronde ook aan om de kwaliteit van de producten te verbeteren en het assortiment uit te breiden. Verder krijgen alle huismerkproducten een nieuwe etikettering en verpakking (ANP/FD).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in