Nieuwe ronde in prijzenoorlog


Met de actie 'Housemerk Party' verlaagt Albert Heijn ruim duizend huismerkartikelen 10 tot 60 cent in prijs. Super De Boer volgt onmiddellijk. Topman Harry Bruijniks zei eerder deze maand dat hij niet toestaat dat Albert Heijn ooit goedkoper wordt dan Super De Boer. Bruijniks: 'Ik zal met elke prijsverlaging meegaan.'
Maar Albert Heijn lijkt er op uit de grootste concurrent definitief te verslaan. Laurus, het moederbedrijf van Super De Boer, Konmar en Edah, beleeft moeilijke tijden. Het bedrijf is de mislukte ombouw van Konmarwinkels in 2002 nog steeds niet te boven. De Konmaroperatie leidde in 2002 bijna tot een faillissement.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe producten die goedkoper worden zijn onder meer sinaasappelsap, cola, appelmoes, chips, wasmiddelen, luiers en tandpasta. Albert Heijn grijpt de nieuwe prijsronde ook aan om de kwaliteit van de producten te verbeteren en het assortiment uit te breiden. Verder krijgen alle huismerkproducten een nieuwe etikettering en verpakking (ANP/FD).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid