Overslaan en naar de inhoud gaan

Say NO to Newsprint, Say YES to Newspapers

NewspaperDirect lanceert volgende week in Canada Say NO to newsprint, say YES to newspapers. Ze noemen het een corporate sustainability…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

lanceert volgende week in Canada Say NO to newsprint, say YES to newspapers. Ze noemen het een corporate sustainability programma maar het heeft ook erg veel weg van (te?) slimme MVO marketing.

related partner content for mobile comes here

NewspaperDirect is wereldwijd marktleider in de multi-channel distributie van kranten en tijdschriften. Via kun je online allerlei kranten en magazines bekijken. Ook onze nationale kranten zijn hier te vinden vanaf het moment dat ze uitkomen.

De dienst wordt gepromoot met de besparing van bomen als argument. En om grote bedrijven te helpen nog groener te worden heeft NewspaperDirect dus dit 'speciale programma' ontwikkeld waarmee men voor alle werknemers een abonnement kan afsluiten. Deze business-to-business-volume-korting is goeie handel voor NewspaperDirect, maar of het ze nou echt om die bomen gaat?

Aardig in dit perspectief is de introductie gisteren van het NRC Handelsblad op elektronisch papier (zie ook hier op ). Daar gaat het vooral om techniek en helemaal niet over milieu.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in