Nieuwe creatieve leiding Momentum
Bas Jongerling en Coen Zuidervliet zijn met ingang van 1 maart begonnen als de nieuwe creatieve directie van Momentum, onderdeel van McCann…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Zuidervliet en Jongerling zijn hiervoor als senior creatief team verantwoordelijk geweest voor de activatiediscipline bij Ogilvy. Ze werkten onder meer op klanten als Dayzers, Neckermann.com, Iglo, British American Tabacco, Fanta, Olvarit. Het team was zeven jaar actief bij Ogilvy.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hank van Dijk directeur McCann Nederland is erg blij met de versterking: 'In veel landen is Momentum groot waar het gaat om activatie. De komst van dit nieuwe team stelt ons in staat om met Momentum daadwerkelijk de competitie aan te gaan in Nederland.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid