Overslaan en naar de inhoud gaan

Route Mobiel transparant

Route Mobiel heeft besloten de uitslag van zijn klanttevredenheids onderzoek online openbaar te maken. De verrichtingen van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit het onderzoek blijkt dat Route Mobiel het rapportcijfer 7,7 krijgt en dat 89 procent van de klanten die met pech zijn geholpen de dienst zou aanbevelen aan vrienden en bekenden. Het klanttevredenheidonderzoek is samen met de Erasmus Universiteit Rotterdam ontwikkeld door onderzoeksbureau Tevreden. Alle klanten die pech hebben gehad is een vragenlijst gestuurd over de tevredenheid van de hulpverlening. Ruim 50 procent van de klanten (iets meer dan 2500) heeft de enquête ingevuld.

related partner content for mobile comes here

Alle suggesties ter verbetering worden, aldus Route Mobiel, direct teruggekoppeld aan de pechhulpverleners en de alarmcentrale en bovendien wordt er vanuit de kwaliteitsafdeling telefonische navraag gedaan om de oorzaak en herstelmogelijkheden te bespreken. Alle pechhulpverleners van Route Mobiel hebben online toegang tot de resultaten. Bovendien kan de individuele medewerker direct zien op welke punten hij of zij boven of beneden het gemiddelde scoort en waar er dus mogelijke verbeteringen liggen. Door deze aanpak worden de pechhulpverleners op individueel niveau aangezet tot verbeteringen.

De resultaten van het onderzoek zijn te vinden op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in