Route Mobiel transparant
Uit het onderzoek blijkt dat Route Mobiel het rapportcijfer 7,7 krijgt en dat 89 procent van de klanten die met pech zijn geholpen de dienst zou aanbevelen aan vrienden en bekenden. Het klanttevredenheidonderzoek is samen met de Erasmus Universiteit Rotterdam ontwikkeld door onderzoeksbureau Tevreden. Alle klanten die pech hebben gehad is een vragenlijst gestuurd over de tevredenheid van de hulpverlening. Ruim 50 procent van de klanten (iets meer dan 2500) heeft de enquête ingevuld.
Alle suggesties ter verbetering worden, aldus Route Mobiel, direct teruggekoppeld aan de pechhulpverleners en de alarmcentrale en bovendien wordt er vanuit de kwaliteitsafdeling telefonische navraag gedaan om de oorzaak en herstelmogelijkheden te bespreken. Alle pechhulpverleners van Route Mobiel hebben online toegang tot de resultaten. Bovendien kan de individuele medewerker direct zien op welke punten hij of zij boven of beneden het gemiddelde scoort en waar er dus mogelijke verbeteringen liggen. Door deze aanpak worden de pechhulpverleners op individueel niveau aangezet tot verbeteringen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe resultaten van het onderzoek zijn te vinden op www.routemobiel.tevreden.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid