Rotsvast geloof in promotionele merchandise
Negen van de 10 managers is er van overtuigd dat 'branded promotional merchandise' een positieve impact heeft op brand awareness en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit is de uitkomst van een onderzoek van Source-e in de UK onder 429 managers.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het deze week door Brandrepublic gepubliceerde onderzoek toont verder aan dat meer dan de helft van de consumenten producten koopt van bedrijven waarvan ze in het verleden promotionele items hebben ontvangen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBedrijven kiezen niet alleen voor de voor hand liggend spullen als pennen (13%), kalenders (10%) en Post It's (8%) om weg te geven. Tot de bijzondere promotionele items behoren lippenbalsem, plastic eenden en heuse schapenvachten
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid