Overslaan en naar de inhoud gaan

Rotsvast geloof in promotionele merchandise

Negen van de 10 managers is er van overtuigd dat 'branded promotional merchandise' een positieve impact heeft op brand awareness en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is de uitkomst van een van Source-e in de UK onder 429 managers.

related partner content for mobile comes here

Het deze week door gepubliceerde onderzoek toont verder aan dat meer dan de helft van de consumenten producten koopt van bedrijven waarvan ze in het verleden promotionele items hebben ontvangen.

Bedrijven kiezen niet alleen voor de voor hand liggend spullen als pennen (13%), kalenders (10%) en Post It's (8%) om weg te geven. Tot de bijzondere promotionele items behoren lippenbalsem, plastic eenden en heuse schapenvachten

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in