WPP neemt 24/7 over
WPP heeft online advertentienetwerk 24/7 Real Media overgenomen (Paul Aelen zag het al aankomen). De reclameholding betaalde 649 miljoen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
WPP heeft online advertentienetwerk 24/7 Real Media overgenomen (Paul Aelen zag het al aankomen). De reclameholding betaalde 649 miljoen dollar.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De reclamebranche wordt dus wakker en laat deze markt niet zonder slag of stoot over aan de Googles en Yahoos.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWat is er met Microsofts bod van een miljard gebeurd? Wat gaat Microsoft nu doen? Of Interpublic en Omnicom wat dat betreft? Hoe langer ze wachten, hoe minder online advertentienetwerken overblijven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid