Review wereldwijde reclameaccount Bayer
Duitse farmaceut Bayer AG houdt een review onder reclameholdings voor de consolidatie van het wereldwijde advertising account.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het account is meer dan 1 miljard dollar waard. Volgens bronnen dichtbij de adverteerder wil Bayer net als andere bedrijven kijken naar kostenefficiency. Het account is nu nog verspreid onder verschillende netwerken, zoals Omnicom Group's BBDO (merken als Aleve en One A Day), WPP's JWT (onder meer Rennie) en Interpublic Group of Cos.' Initiative, dat het mediabureau is voor de Bayer Consumer Healthcare tak.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Alle huidige bureaus van Bayer doen mee aan de review. Later deze zomer moeten de netwerken met hun voorstellen komen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Adage.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid