Overslaan en naar de inhoud gaan

Review wereldwijde reclameaccount Bayer

Duitse farmaceut Bayer AG houdt een review onder reclameholdings voor de consolidatie van het wereldwijde advertising account.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het account is meer dan 1 miljard dollar waard. Volgens bronnen dichtbij de adverteerder wil Bayer net als andere bedrijven kijken naar kostenefficiency. Het account is nu nog verspreid onder verschillende netwerken, zoals Omnicom Group's BBDO (merken als Aleve en One A Day), WPP's JWT (onder meer Rennie) en Interpublic Group of Cos.' Initiative, dat het mediabureau is voor de Bayer Consumer Healthcare tak.

related partner content for mobile comes here

Alle huidige bureaus van Bayer doen mee aan de review. Later deze zomer moeten de netwerken met hun voorstellen komen.

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in