Overslaan en naar de inhoud gaan

RedHook verder als netwerk

RedHook, in 2008 begonnen als interactive branding bureau, gaat vanaf juni verder als netwerk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het RedHook-netwerk heeft 2 oprichters: Erik Dijkhuizen (operatie, projectmanagement en account) en Machteld Rijnten (strategisch en creatief). De oprichters gaan zowel los als met het netwerk projecten doen.

related partner content for mobile comes here

De oprichters leggen de stap uit: 'Deze wereld van "snelle" marketing en communicatie vraagt om "waardevolle" merken die doelgericht (leren) communiceren. RedHook noemt dit: interactive branding. Deze propositie is bureau”overstijgend waardoor deze ook in een andere vorm uitgebouwd kan worden. Wij hebben gemerkt dat het voor leading brands steeds meer gaat om connectie maken tussen netwerken. Wij hebben daarom besloten onze propositie verder uit te bouwen als netwerk. In ons netwerk zitten bureaus en merken.'

Dijkhuizen en Rijnten gaan zich met interactive branding én hun eigen specialisme profileren naar zowel bureaus als merken. Soms onder eigen naam en soms ook als RedHook als het een project betreft.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in