Publicis en WPP strijden om Samsung
Het ongeveer 450 miljoen euro tellende wereldwijde Samsung-account gaat naar Publicis Groupe of WPP Group. Omnicom en Interpublic zouden…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het account is momenteel in handen van Foote Cone & Belding (Interpublic), maar dat zou volgens insiders minder kans maken dan WPP of Publicis.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Samsung wil in de concurrentiestrijd met Nokia en Sony volgens Brandrepublic af van de pay-off ‘DigitAll: everyone’s invited’ strapline.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSInitiative Media (Interpublic) blijft buiten schot in de review.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid