Overslaan en naar de inhoud gaan

Poetin overweegt pr-bureau Ketchum de wacht aan te zeggen

Dat meldt de Russische site van Forbes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vladimir Poetins perschef Dmitri Peskov heeft volgens de gesuggereerd dat het Kremlin de relatie met het Amerikaanse pr-bureau Ketchum weleens kan beëindigen.

related partner content for mobile comes here

Nutteloos

‘Communicatieadvies is nu voornamelijk nutteloos’ aldus Peskov tegen Forbes. ‘Door de ongegeneerde propaganda uit de VS en de NAVO-landen zijn de gewone wetten van de communicatie en informatie niet van toepassing.’

Wanneer de Ketchums contract afloopt, zal het Kremlin beslissen of de samenwerking wordt voortgezet, aldus Peskov.

30 miljoen verdiend

Ketchum vertegenwoordigt Rusland sinds 2006, en zou bijna 30 miljoen dollar hebben verdiend aan de Russische regering, aldus Forbes. De relatie met het Kremlin is door de situatie in Oekraïne nog nooit zo beladen geweest als nu.

Ketchum zou zijn vertegenwoordiging in Rusland al hebben teruggebracht van 36 medewerkers tot 10 omdat het zijn werkzaamheden voor Gazprom heeft voltooid.  Gazprom zou zich meer op Europa willen richten en daarom geen behoefte meer hebben aan de diensten van Ketchum. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in