Fitzroy maakt reclame voor zichzelf met 'I went to Fitzroy'
Creative agency Fitzroy Amsterdam maakte een advertentie voor het eigen bureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het resultaat is een serie van 'non ads' waarin een aantal klanten - onder andere PepsiCo (Tessa van Breugel/Doritos), Unilever (Stephan Ardesch/Ben & Jerry's) en Hero (Yorick van Baarsel), centraal staat. Ze dragen een shirt met daarop de tekst: 'I went to Fitzroy and all I got was this lousy sweatshirt...'
Credits: Fitzroy Amsterdam
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
fitzroy_tessa.jpg
|
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSFitzroy_Stephan.jpg
Fitzroy_Yorick.jpg
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid