Overslaan en naar de inhoud gaan

Redactie Nieuwe Revu weg

Nieuwe Revu krijgt bij nieuwe uitgever Pijper Media een nieuwe vaste redactie die intensief gaat samenwerken met de redacties van Playboy…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De huidige vijf vaste medewerkers verhuizen niet mee van Sanoma naar de nieuwe uitgever. Hoofdredacteur Erik Noomen blijft wel, samen met artdirector Manolito Joosten. Dat meldt .

Noomen: ‘Bij Pijper Media heeft men van meet af aan duidelijk gemaakt dat het de bedoeling is dat redacties intensief gaan samenwerken. Voor Panorama, Playboy en Nieuwe Revu ligt zo’n samenwerking op één grote redactie dan voor de hand.’ Volgens de hoofdredacteur is het vertrek van de vijf een aderlating, maar biedt het ook kansen voor vernieuwing.

De huidige vaste redactie heeft gekozen voor een ontslagregeling bij Sanoma en voelde weinig voor de veranderingen bij Pijper Media. 

Het mannencluster van Sanoma,  Playboy, Panorama en Nieuwe Revu, werd aan de Groningse uitgever Pijper Media. Alleen het vrouwenglossy cluster van Sanoma staat nog te koop. dat Grazia en Marie Claire voorlopig toch bij Sanoma moeten blijven vanwege doorlopende contracten met de licentiehouders.

Foto: ANP.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in