Overslaan en naar de inhoud gaan

Flow Magazine komt met nieuw product: Flow Weekly

Dat is: 'Elke week een weekplanner, handige inzichten, inspiratie, invulpagina’s en miniposters in een mooi schriftje.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf donderdag 11 september ligt Flow Weekly in de tijdschriftenwinkel en in de supermarkt, aanschafprijs: € 0,99. Sanoma noemt Flow Weekly &;een wekelijks schrift met veel schrijfruimte voor gedachten, aantekeningen, lijstjes en plannen. Gemixt met het goede van een tijdschrift, vol met mooie illustraties, inzichten en praktische tips.&;

related partner content for mobile comes here

Flow Weekly zegt onderwerpen uit het dagelijks leven centraal te zetten (&;loslaten, klein geluk, handmade&;), elke week rond een ander thema. De eerste vier thema’s zijn: &;Waarom niets doen zo goed voor je is&;, &;Het mooie van kwetsbaarheid&;, &;Durf te vragen&; en &;Opruimen geeft rust (en niet opruimen soms ook)&;.

&;Print lééft&;
Volgens Irene Smit, die samen met Astrid van der Hulst creative director van Flow is, is Flow Weekly een mooi voorbeeld van hoe simpel print kan zijn. &;Met ons blad en onze specials, die beide bomvol verschillende papiersoorten en papieren cadeaus zitten, hebben we bewezen dat print niet ten dode is opgeschreven, maar dat je er zelfs de wereld mee kunt veroveren.&; Van der Hulst zegt: &;Veel vrouwen maken dagelijks lijstjes, wij in ieder geval wel. Dat gevoel dat je hebt als je een nieuw leeg schriftje koopt, die lege pagina’s waarin ruimte is voor je gedachten, aantekeningen, dromen, wensen, lijstjes, plannen; dát wilden we in een nieuw jasje gieten. Mengen met elementen uit een tijdschrift. Zo is Flow Weekly ontstaan.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in