Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips: sense and simplicity

'Sense and Simplicity', ofwel 'Zinvol en eenvoudig', is de nieuwe pay-off van Philips. Tachtig miljoen euro is tot eind 2004 uitgetrokken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De slogan 'Let's make things better' gaat daarmee na bijna tien jaar verdwijnen. Gisteren werd tijdens een persbijeenkomst in de Amsterdamse Minervahaven de aftrap gegeven voor een omvangrijke campagne. Ook de komende jaren zal Philips vergelijkbare bedragen besteden aan het imago van gebruiks- en klantvriendelijkheid.

related partner content for mobile comes here

De campagne gaat behalve in Nederland, in vier Europese landen, de VS en China van start. 'Veel firma's beloven technologische producten die eenvoudig in gebruik zijn, Philips committeert zich daar nu als eerste aan', aldus Philips-topman Gerard Kleisterlee. 'Eenvoud, dat is wat mensen van technologie verwachten.'

De komende vier jaar wil hij zijn bedrijf ombouwen naar een meer marktgerichte onderneming die weet wat de consument wil en die daar met technologieontwikkeling, gebruiksvriendelijkheid en bedieningsgemak op inspeelt (Volkskrant/ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in