Philips: sense and simplicity


De slogan 'Let's make things better' gaat daarmee na bijna tien jaar verdwijnen. Gisteren werd tijdens een persbijeenkomst in de Amsterdamse Minervahaven de aftrap gegeven voor een omvangrijke campagne. Ook de komende jaren zal Philips vergelijkbare bedragen besteden aan het imago van gebruiks- en klantvriendelijkheid.
De campagne gaat behalve in Nederland, in vier Europese landen, de VS en China van start. 'Veel firma's beloven technologische producten die eenvoudig in gebruik zijn, Philips committeert zich daar nu als eerste aan', aldus Philips-topman Gerard Kleisterlee. 'Eenvoud, dat is wat mensen van technologie verwachten.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe komende vier jaar wil hij zijn bedrijf ombouwen naar een meer marktgerichte onderneming die weet wat de consument wil en die daar met technologieontwikkeling, gebruiksvriendelijkheid en bedieningsgemak op inspeelt (Volkskrant/ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid