Overslaan en naar de inhoud gaan

Kees Klomp naar TBWABEC

Kees Klomp (36) treedt per 1 oktober toe tot het management van TBWABrand Experience Company. Klomp was de afgelopen 2,5 jaar general…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor zijn tijd bij Capitol en Virgin was Klomp werkzaam bij experience marketing bureau Beyond The Line, dat hij zelf oprichtte. Later werd het bureau omgedoopt tot Brand Buzz Europe. Klomp startte zijn carrière bij FHV/BBDO, waar hij in 1993 begon als trendwatcher.

related partner content for mobile comes here

Marcel Beerthuizen, managing director van TBWABrand Experience Company: 'Wij zijn zeer verheugd met de komst van Kees, die een belangrijke versterking betekent op strategisch gebied.'

Klomp: 'Ik heb een prachtige en leerzame tijd bij EMI achter de rug, waarin ik mijn jongensdroom heb kunnen verwezenlijken. Maar ik begon het communicatievak steeds meer te missen. Ik heb er zin in weer een bijdrage te leveren aan de verdere ontwikkeling van brand experience marketing en communicatie.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in