Overslaan en naar de inhoud gaan

Personeel Booking.com filmt eigen reizen en gaat daarmee viraal

Werknemers geven met GoPro camera’s een uniek inkijkje in de cultuur van Booking.com.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Begin vorig jaar moedigde Booking.com z’n 14.000 werknemers aan om hun eigen reizen vast te leggen. Het resultaat daarvan, de film One Mission, die in samenwerking met de Amsterdamse creative studio Cloudfactory is bedacht en gecreëerd, laat exact zien waar het bij Booking.com om gaat: plezier, inspiratie en de liefde voor reizen.

related partner content for mobile comes here

Samen bezochten de werknemers afgelopen jaar meer dan 190 landen. &;Of ze nu een vulkaan beklimmen, surfen of de tango dansen, de passie spat er bij de werknemers vanaf&;, zegt Sandrine Huijgen van Cloudfactory. &;One Mission is een ode aan reizen en een perfect voorbeeld van story-doing. Het brengt Booking.com als merk tot leven en inspireert op die manier de kijker om ook te gaan reizen.&;

De film is viraal gegaan en werd inmiddels al ruim 2,3 miljoen keer bekeken.

Binnenkort een interview met Cloudfactory in Adformatie.

CREDITS 

Booking.com Marketing Team: Pepijn Rijvers, Manuel Douchez, Andrew Smith, Diana Agudelo Hernandez, Julian Poole
Creative Studio: Cloudfactory
Creative Directors: Sandrine Huijgen, Jessica Kersten
Creative Team: Barbara Ryan, Mariusz Wysocki
Managing Director: Sandeep Chawla
Account Director: Lennard Franken
Agency Producers: Lars Fabery de Jonge, Saffron Pape
Production Company: Czar
Directors: Willem Gerritsen and the employees of Booking.com
Producers: Willem Bos, Marius van de Weerd
Offline Editor: Martin Heijgelaar
Post Production: De Grot
Music: Paraphrase
Sound: Wave

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in