Overslaan en naar de inhoud gaan

GVB kiest voor The Oddshop

The Oddshop heeft voor de komende drie jaar de opdracht officieel gegund gekregen om GVB communicatief strategisch te adviseren en…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

The Oddshop heeft het nieuwe GVB campagneconcept ontwikkeld dat gebruikt wordt voor zowel de corporate- als de marketingcommunicatie. 

related partner content for mobile comes here

Met het nieuwe campagneconcept wil GVB zich nog sterker neerzetten als partner van de stad. &;Er staat veel te gebeuren de komende tijd. Waaronder de Noord/Zuidlijn en de daarbij behorende nieuwe dienstregeling. Wij zijn er voor en door Amsterdam. Dit willen wij zo goed mogelijk communiceren. In The Oddshop hebben wij hiervoor een uitstekende partner gevonden&;, zegt Gera van het Bolscher van GVB.

Niels de Wit, Creative Director bij The Oddshop: &;GVB is een bedrijf dat onlosmakelijk verbonden is met Amsterdam. Als je Amsterdam googlet zie je op bijna iedere foto wel een bus, pont, metro of tram voorbijkomen. Met bijna een miljoen reizigers per dag is de impact op het dagelijks leven van de Amsterdammer ook enorm. Dat maakt het een merk dat continue in beweging is. Het is voor ons geweldig om daar met onderscheidend werk aan mee te werken.&;

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in