Persgroep-lezers pretesten advertentie
De Persgroep Advertising heeft een nieuwe service gelanceerd: de Persgroep PreTest.
Adverteerders kunnen bij De Persgroep Advertising vooraf een campagneconcept toetsen onder lezers en bezoekers van de kranten. Deze ‘Persgroep PreTest’ moet adverteerders feedback bieden waarmee ze hun advertentie-uiting kunnen verbeteren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Afhankelijk van de doelgroep en doelstelling van de advertentie krijgt de adverteerder advies over welk nieuwsmerk het beste ingezet kan worden.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaOnder het onderzoekspanel van die titel wordt de pretest van de advertentie gedaan. Lezers of sitebezoekers beoordelen onder andere de merkfit met de gekozen titel, geven aan of ze de advertentie opvallend en origineel vinden, en of zij vinden dat de advertentie aanzet tot actie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid