Overslaan en naar de inhoud gaan

(Oproep) DM Barometer: loyalty marketing

Loyaliteitsprogramma’s zijn niet meer weg te denken uit het leven van de klant, en de focus van bedrijven op behoud van bestaande klanten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Loyalty marketing is als vakgebied in ontwikkeling. Maar hoe staat loyalty marketing er anno 2013 voor? Doe mee met de DM Barometer enquête en u krijgt antwoord op deze vraag.

related partner content for mobile comes here

Wat kunt u verwachten?

Enkele vragen die worden gesteld in deze zijn bijvoorbeeld:

• Hoe hoog staat loyalty marketing op de agenda?
• Zijn er loyaliteitsstrategieën en budgetten vastgesteld?
• Welke ontwikkelingen en trends verwacht men in de (nabije) toekomst?
• Spelen bezwaren zoals ’privacy concerns’ een rol?

Opdrachtgever of bureau?
De inhoud van deze DM Barometer bevat 'marketeer generated content'. Dat wil zeggen; de enquête is opgesteld aan de hand van vragen die loyalty experts hebben over het vakgebied. De enquête maakt ook onderscheid tussen opdrachtgevers en bureaus.

neemt slechts tien minuten van uw tijd in beslag. De antwoorden worden anoniem verwerkt en uitsluitend voor dit onderzoek gebruikt.

Alvast vriendelijk bedankt voor uw bijdrage!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in