(Oproep) DM Barometer: loyalty marketing
Loyalty marketing is als vakgebied in ontwikkeling. Maar hoe staat loyalty marketing er anno 2013 voor? Doe mee met de DM Barometer enquête en u krijgt antwoord op deze vraag.
Wat kunt u verwachten?
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaEnkele vragen die worden gesteld in deze DM Barometer over loyalty marketing zijn bijvoorbeeld:
• Hoe hoog staat loyalty marketing op de agenda?
• Zijn er loyaliteitsstrategieën en budgetten vastgesteld?
• Welke ontwikkelingen en trends verwacht men in de (nabije) toekomst?
• Spelen bezwaren zoals ’privacy concerns’ een rol?
Opdrachtgever of bureau?
De inhoud van deze DM Barometer bevat 'marketeer generated content'. Dat wil zeggen; de enquête is opgesteld aan de hand van vragen die loyalty experts hebben over het vakgebied. De enquête maakt ook onderscheid tussen opdrachtgevers en bureaus.
Deelname aan de enquête neemt slechts tien minuten van uw tijd in beslag. De antwoorden worden anoniem verwerkt en uitsluitend voor dit onderzoek gebruikt.
Alvast vriendelijk bedankt voor uw bijdrage!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid